Forum www.w3bdclan.fora.pl
Forum klanu "Blade Dancers" WarCraft III: The Frozen Throne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik dla Ludzi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.w3bdclan.fora.pl Strona Główna -> Strategia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drake
Czarodziejka (admin)



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice

PostWysłany: 08 Sty 2008 20:07:06    Temat postu: Poradnik dla Ludzi

Poradnik dla początkujących dla rasy: Ludzie (HUM)

Podstawy: Ludzie są najtrudniejszą rasa do opanowania, ale za to pozwala nam skontrować niemal każda taktykę. Jest to najbardziej wszechstronna rasa. Wymaga opanowania nowej kopalni <exp> już we wczesnej fazie gry. Jest genialna pod względem obrony, dzięki milicji.


vs ORC

Jedna z trudniejszych gier. Ork posiada dobre jednostki tylko na początku, potem staje się już słaby, dlatego musimy przetrwać i dopiero potem atakować. Główna taktyka orka to Grunty (siepacze) rider (jeźdźcy) oraz pasterze duchów. Dlatego najlepszym posunięciem będzie szybki tech i tworzenie magicznych jednostek. Na początek musimy stworzyć dużo footów (piechurów) aby móc się bronić, jeżeli się okaże że przeciwnik jest jednak silniejszy to na pomoc możemy wezwać milicje. Milicja jest świetnym rozwiązaniem ale tylko w początkowej fazie gry. Nie poradzi sobie z silniejszymi jednostkami. Jednak na grunty czy ridery wystarczy. Jak będziemy mieli już t2 (twierdzę) możemy wybudować sanktuarium. Tutaj pojawia się pytanie jakie jednostki powinniśmy wybrać. Najlepiej jest wybrać kapłanów gdyż czary czarodziejek zostaną szybko usunięte przez pasterz wroga.
Ale jeżeli będziemy mieli kapłanów to nie da mu się usunąć żadnego czaru, co więcej to my będziemy mogli usnąć mu duchową wieź. Kapłan jako że posiada atak magiczny będzie wstanie zniszczyć pasterzy w eterycznej postaci. Jeżeli ork zrobi wiwki (wiwerny) to z łatwością poradzi sobie z naszym wojskiem. Wtedy wystarczy tylko abyśmy wzięli dragonhawki (jeździec smoczego jastrzębia) Są to doskonałe jednostki aai (przeciw lotnicze) ich umiejętność podniebne kajdany potrafią zrobić spore zamieszanie. W tym momencie ork jest bez szans, jeżeli spróbuje pójść w taureny to tylko przedłuży grę, ponieważ ataki magiczne i ataki jednostek latających szybko sobie poradzą. Zostaje tylko czekać na napis GG


vs UD

Najtrudniejszy mecz huma. Jeżeli ud jest dobry to mamy tylko niewielkie szanse. Proponuje zacząć od strzelców robić ich przez cały czas. Najczęściej ud idzie najpierw w fiendy (Biesy). Wiec sobie wtedy poradzimy. Zdarza się też ze robi mass gule i gargi (gargulce), w tedy także mass rifleman (strzelcy) są najlepsi. Problem pojawia się w momencie gdy ud ma już t3. Jeżeli zrobi abomy (Plugastwa) to mamy szanse, o ile my mamy jakieś jednostki magiczne albo kanightów (rycerzy). Ale jeżeli ud pójdzie w destry ( niszczyciele), a robi to najczęściej to my mamy spory problem. Destry są bardzo silne, a ich odporność na czary sprawia ze prawie nie możemy nic zrobić. Wszelkie jednostki magiczne odpadają , gryfy także, zostają jeszcze Dragonhawki (jeźdźcy smoczego jastrzębia) ale oni maja słaby atak a bez zmożliwosci użycia ich umiejętności są bezużyteczne. Zostają już tyko strzelcy. Tak wiec na ud trzeba zrobić mass strzelcy. Można tez zrobić inne jednostki odpowiednio do taktyki przeciwnika. Jeżeli wykorzystamy błędy przeciwnika mamy szanse na wygranie.


vs NE

Najłatwiejszy pojedynek huma, elf jest prawie bezbronny na początku. Każdy lepszy zawodnik będzie robił archy (łuczniczki) żeby szybko mogli zrobić techa( rozbudowa głównego budynku).
My powinniśmy zrobić wtedy mass footy (piechurzy), lecz gdy przeciwnik robi hunty (łowczynie) wtedy nasze footy nie dają rady. Potrzebni są strzelcy którzy szybko rozprawią się z przeciwnikiem. Najczęstszym posunięciem elfa są driady i miśki (druid pazurów postaci niedźwiedzia) Odporność na czary i dyplay(rozproszenie) driad robi nam spore zamieszanie, gdy mamy jednostki magiczne. Dlatego powinniśmy zrobić szybko tech i robić rycerzy. W walce z miśkami są równi. Dobrym rozwiązaniem na driady mogą być kanony (kanonierzy). Jeżeli elf pójdzie na początku w talony (druidzi szponów) to możemy szybko zrobić kanony, albo masowo strzelców. Jeżeli widzimy ze ma właśnie talony, to znaczy ze zamierza zrobić Chimery. Są potężne i mogą zniszczyć naprawdę wielka armię. Ale nie mogą niestety atakować jednostek latających, a więc dragonhawki bądź gryfy niszczą doszczętnie przeciwnika.
Rzadko spotykana jednostka jest górski olbrzym, ale czasem może się on pokazać w arami przeciwnika. Jego ogromny pancerz i życie sprawia ze mrzemy atakować długi czas zanim go zniszczmy. Umiejętność drwina sprawi ze nasze jednostki zaczną atakować własne jego. Przez co możemy stracić jednostki. Dlatego nie powinniśmy atakować olbrzyma tylko skupić się na reszcie armii.


vs HUM

Wszystkie mirrory (walka z tą sama rasą) są dość trudne. W tej walce musimy być szybsi i lepsi żeby wygrać. Jeżeli będziemy widzieć o robi przeciwnik to możemy to łatwo skontrować.
Hum często idzie na pocztu w footty, dlatego my powinniśmy robić footy i strzelców. W ten sposób będziemy mieli przewagę. Dobrym posunięciem na huma jest magia i kanony, ale tej samej taktyki możemy spodziewać się po przeciwniku. Dlatego na ta taktykę powinniśmy zrobić gryfy. Szybko rozprawią się ze słabymi magicznymi jednostkami, a jeszcze łatwiej z kanonami. Teraz przeciwnik będzie robił hawki dlatego my tez powinniśmy tak zrobić. Mając sporo gryfów zróbmy parę hawków ok. 4, a do tego możemy zrobić kapłanów z umiejętnością dysplay. W tedy gra jest nasza. Idziemy i niszczymy.

Poradnik by Hadrian.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quilombo
Kapłan



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice

PostWysłany: 08 Sty 2008 21:59:44    Temat postu:

Zaczynając grę, powinniśmy skierować czterech chłopów do kopalni. Piąty bezwzględnie MUSI zacząć budować ołtarz. W ratuszu klikamy cztery razy na ikonkę chłopa. Pierwszy buduje koszary, dwaj następni farmy, ostatni zmierza do kopalni. Po ukończeniu budowy ołtarza naszego robotnika odsyłamy do ratusza, przekształcamy w milicję i udajemy się na zwiad. Pozostałych męczenników wysyłamy do karczowania lasu. W ołtarzu przyzywamy arcymaga. Jest on najlepszy na start, ponieważ ma możliwość stworzenia Żywiołaka Wody. To tyle, jeśli chodzi o sam początek rozgrywki. Dalej należy zastosować się do powyższych technik, zależnych od przeciwnika z którym toczymy walkę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quilombo dnia 08 Sty 2008 22:09:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BazookaPL
Bies Podziemi



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice

PostWysłany: 13 Sty 2008 22:00:18    Temat postu:

Czemu zamiast Króla Góry, nie mozna wziac pala? Na 6lvlu ma przeciesz wskrzeszenie. Ma tez niezniszczalnosc. Co go czynie bdb postacia na poczatku do creepowania(moze solo creepowac). Wiec czemu zawsze wszyscy biora Arcymaga i Krola zamiast Pala?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drake
Czarodziejka (admin)



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice

PostWysłany: 13 Sty 2008 22:07:37    Temat postu:

Arcymag wymiata na początku wśród Ludzi, bo ma swojego Żywiołaka, a Aura też się przydaje nie mówiąc już o teleporcie na 6 lvl... Król Góry natomiast służy do ubijania hero wroga, CO JEST BARDZO WAŻNE!!! Jego Młot Burzy może uniemożliwić ucieczkę bohaterowi i go pyknąć, lub po prostu dobić już rannego. Paladyn jest dobry, ale na hero nr 3 z leczeniem i aurą. Zamiast wskrzeszać później, lepiej zapewnić jednostkom większy pancerz i leczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BazookaPL
Bies Podziemi



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wadowice

PostWysłany: 14 Sty 2008 22:58:47    Temat postu:

Ale za to jak wpuścisz pala(ze wskrzeszaniem) i z paroma piechurami do bazy wroga, to narobią niezłego zamieszania Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BazookaPL dnia 15 Sty 2008 07:34:01, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.w3bdclan.fora.pl Strona Główna -> Strategia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin